سپهرسپهر، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

www.sepehr28.niniweblog.com

نظرات (6)

بهارک
3 شهریور 90 1:11
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد..


مرسی
حتما
asal
3 شهریور 90 8:48
عزیزه دلم خیلی قشنگ بود، الهییییی جیگری شده واسه خودش حسابی دختر کش میشه بزرگ بشه. خیلی خوشحالم که تو و کوچولوتو صحیح و سالم میبینم خودت میدونی چقدر دوست دارم دوست خوبم و از خوشبختیت واقعاً خوشحالم. تو و سپهر و بابائیش در کنار هم همیشه خوشحال و خوشبخت باشید


مرسی عزیزیم
منم آرزوی خوشبختی دارم برات.

مونا (مامان النا )
3 شهریور 90 13:09
سلام سلام سپهر جونم
من الان وبلاگت رو دیدم و کلی خوشم اومد
نماز میخونی برای من هم دعا کن
اگر دوست داشتی من رو لینک کن چون من تو رو لینک میکنم.
بوسسسسسسسسسسس


سلام خاله
مرسی که اومدی

محمد زهرا
5 شهریور 90 1:29
(سپهر جان)
عمو جون آفرین که نماز میخونی
مارو هم دعا کن عمو
فقط عمو جون یه سوال برام ایجاد شد این نماز کدوم فرقه ست؟!!!
ان شالله که زیر سایه پدر و مادرت سالم و تن درست باشی.




عمو نیت مهمه!!!!

مامان ملیکا
5 شهریور 90 12:34
سلام عزیزم الان وبلاگت رو دیدم وای چقدر ناز نماز می خونی خدا واسه پدر مادرت نگهت داره به من و ملیکا هم یه سر بزن
contoroler
21 مهر 90 10:32
salam
omidvaram hamishe shado piroz bashi ham u ham pesaret


mamnun ke sar zadi, omidvaram zod webloge ninito bebinam